ČLÁNKY A ZAJÍMAVOSTI

 

 

 

Vyberte si cvičení
Aerobic MIX, DANCE,SHOW
– to vše jsem já, ideální pro hubnutí a tvarování těla.
Body ball
– Cvičení na míčích. Vhodné především pro lidi, kteří mají problémy s páteří. Cviky zlepšuji její stabilitu a ohebnost. Důraz je kladen i na posilování
Tae bo
– Jde o spojení bojových umění s tanečním aerobikem. Během cvičení jsou posilovány všechny svalové partie, důraz je ale kladen na svaly zajišťující vzpřímené držení těla. Trénuje se flexibilita, síla, vytrvalost a rovnováha.
Spinning
– Jedná se o kardiovaskulární cvičení na kolech, kdy se během hodiny mění intenzita zátěže. Ideální nejen pro hubnutí, ale i pro udržení kondice.
 
Jogging
– Nejjednodušší charakteristika hovoří o joggingu jako zpomaleném běhu, který netrvá déle než půl hodiny. Jeho plus spočívá v tom, že ho můžete provozovat kdykoliv, kdekoliv a potřebujete k němu pouze kvalitní obuv.
P-class
– Kondiční cvičení s důrazem na posilování problémových partií, jako jsou hýždě, stehna, břicho. Obdobným cvičením je bodystyling.
Aquaaerobik
– Jak sám název napovídá, tento sport se provozuje v bazénech, kde voda umožňuje menší zatížení kloubů a současně zatěžuje svaly více než při cvičení na souši. To má za následek rychlejší odbourávání tuků a snadnější formování postavy. Ale pozor nic se nemá přehánět.
Stepaerobik
– Toužíte mít krásně zformované hýždě a stehna? Pak je pro vás stepaerobik to pravé. Při tomto cvičení se využívá přenosného plastového chodu, na nějž se při sestavě sestupuje a vystupuje.
Indoor rowing
– Na veslařském trenažéru pod dohledem instruktora si zájemci mohou rovnoměrně posílit a zpevnit svalovou hmotu celého těla. Zvyšuje se fyzická zdatnost a síla.